תרגום נוטריוני של גיליון ציונים

מה זה תרגום נוטריון
נוטריון אירנה פיין -20 שנות שירות ומוניטין
אנחנו במשרד עו"ד ונוטריון אירנה פיין מאמינים כי הלקוח הוא המרכז ולכן אנו עושים את המיטב להפוך כל לקוח למרוצה. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות משירות אדיב, צוות מקצועי ו20 שנות ניסיון. אנחנו מתרגמים מסמכים מכל הסוגים באיכות גבוהה ובאחריות מלאה.

צוות המשרד זמין עבורכם, ומציע לכם דרכים שונות לקבל עזרה ותשובות. תוכלו לבחור את הדרך הנוחה ביותר ליצירת קשר. אנחנו כאן, ונשמח לסייע לכם.
אירנה פיין תמונה
אמנת השירות שלי
 אירנה פיין כחברת עורכי דין ונוטריון מובילה בחדשנית ומצטיינת בתחום מתן השירותי נוטריון , מאמינה כי מוטלת עליה החובה והאחריות להעניק ללקוחותיה שירות מקצועי, מהיר ואמין.

עקרונות אלו יבואו לידי ביטוי במענה אישי ומקצועי, אנו מתחייבים לעשות כל שביכולתנו כדי לתת שירות אדיב, יעיל ומהיר לכל לקוח.

כחלק מתפיסת שירות זו משרדנו פועל למזער ככל שניתן את הצורך של הלקוח להגיע למשרדי החברה על מנת לקבל שירותי תרגום נוטריוני.

בברכה,
עו"ד ונוטריון אירנה פיין
  שירותי תרגום נוטריוני לכל הארץ 
  051-55-33-400
מעוניינים בהצעת מחיר חינם?
כתבו לנו. מבטיחים תשובה מהירה.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 5 files.
תחומי נוטריון נוספים שנוכל לעזור לכם
אנחנו כאן כדי לסייע לכם בכל מה שניתן 

אמינים כי הלקוח הוא המרכז

חשוב לומר כי מוסד הנוטריון הינו מוסד היסטורי אשר קשור כחוט השני בעולם המשפט המסורתי ויש לו חשיבות רבה בדין הישראלי. במדינתנו, כחלק מסמכויות הנוטריון, החוק בעצם מעניק לו את הסמכות לתרגם בעצמו או לאשר תרגום של מסמך משפה אחת לשפה אחרת. אישור התרגום הוא למעשה מסמך רשמי החתום בחותמת הנוטריון אשר מעיד ומאשר לגורם אשר ביקש את התרגום כי התרגום אכן תואם את המסמך המקורי ונאמן לו.

כיצד מתבצע תרגום נוטריוני באנגלית

ישנם שתי דרכים למעשה לבצע את התרגום והכול תלוי בשפות התרגום ובשליטת הנוטריון בהם. בדרך הראשונה התרגום מתבצע על ידי הנוטריון וזאת כל עוד הוא בקי ושולט בשפת המסמך המקורי וכן בשפה שבה התרגום נדרש. הדרך השנייה מתבצעת כאשר הנוטריון אינו שולט באחת מן השפות ואז ייעזר הנוטריון במתרגם מקצועי אשר יבצע את התרגום ולאחר מכן יאשר הנוטריון את הצהרתו בדבר נכונות התרגום והתאמתו למקור.

אילו שירותים משרדנו מספק

משרדנו מספק את כל שירותי התרגום הקיימים בשוק ובפרט תרגום של גיליון ציונים מן השפה העברית לשפה האנגלית ומן השפה האנגלית לעברית.

אז מהו גיליון ציונים

גיליון ציונים על פי רוב יהיה מסמך רשמי אשר יעיד ויאשר את גובה ציוניו של תלמיד או סטודנט במסגרת לימודית שבהן הוא לקח חלק. המסגרת הלימודית יכולה להיות קורס מקצועי המוכר על ידי מוסדות המדינה, קורס שנלמד במסגרת לימודים במוסד פרטי, תעודת תואר ממוסד להשכלה גבוהה וכיוב׳.

מתי צריך לתרגם נוטריונית גיליון ציונים מאנגלית לעברית ולהיפך

לימודים לימודים לימודים. בחו״ל. החלטתם שאתם רוצים לצאת ללמוד בחו״ל? קודם כל מזל טוב. אתם הולכים בדרך בה הלכו רבים וטובים לפניכם, דרך רצופה בחוויות שיכולה להיות מאתגרת ומעניינת אך חשוב לזכור שלפני שדרכתם בנמל התעופה של המדינה בה אתם רוצים ללמוד, עליכם לעבור תהליך של קבלה למוסד הלימודים ולא מדובר בהליך פשוט. יהיה עליכם להציג למוסד הלימודים שלל רב של מסמכים המעידים על ההשכלה שלכם. אם תבקשו לדוגמא להתקבל ללימודי תואר ראשון, כנראה שתצטרכו להציג גם את תעודת הבגרות שלכם כאשר היא מתורגמת מעברית לאנגלית ואם תבקשו להתקבל ללימודים מתקדמים יותר ככל הנראה תצטרכו גם לתרגם את תעודות התואר שלכם.
תרגום גיליון הציונים – כפי שאמרנו, סביר להניח שכחלק מן המסמכים שיהיה עליכם להציג יהיה גם גיליון הציונים שלכם. מכיוון שגיליון הציונים שלכם כתוב ומנוסח בשפה העברית הרי שיהיה עליכם להגישו מתורגם לשפה האנגלית כאשר הוא חתום ומאושר על ידי נוטריון כי התרגום אכן תואם את המקור. פה אנחנו נכנסים לתמונה בכדי לעזור לכם בהליך ולסייע לכם בתרגום הנדרש.

ואם רכשנו השכלה בחו״ל ועכשיו אנחנו חוזרים לארץ?
גם במצב ההפוך שבו אדם למד בחו״ל ומחזיק בגיליון ציונים אשר כתוב ומנוסח בשפה האנגלית ועתה הוא מבקש להתקבל למוסד לימודים בישראל עליו לתרגם את גיליון הציונים שלו מאנגלית לעברית.

ואלו העלויות לתרגום נוטריוני נכון לשנת 2021 

• תרגום מסמך עד מאה מילים ראשונות – 209 ש״ח + מע״מ.
• לכל מאה מילים נוספות או חלק מהן ועד אלף מילים – 165 ש״ח + מע״מ.
• לכל מאה מילים נוספות או חלק מהן, מעל אלף המילים
הראשונות – 80 ש״ח + מע״מ.
• במידה וניתן במעמד אחד יותר מאישור אחד לאותו תרגום, אזי כי לכל אישור נוסף מעבר לאישור הראשון – 66 ש״ח + מע״מ.

עלות תרגום גיליון הציונים משתנה ותלוי בכמות המילים אשר מופיעות על הגיליון.

שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

כיצד תרגום גליון ציונים מתבצע וכיצד זה נראה?

הנוטריון ינפיק אישור תרגום נוטריוני של תרגום גיליון הציונים אשר יכלול את אישור הנוטריון, את גיליון הציונים המקורי ואת התרגום שלו.

כמה עולה תרגום של גיליון ציונים נוטריוני?

שכר הטרחה של הנוטריון קבוע בחוק והנוטריון גובה את שכר טרחתו על פי חוק בלבד. הנוטריון אינו רשאי לגבות יותר או פחות מן השכר אשר נקבע לו על פי חוק אך יש לציין כי גובה שכר הטרחה מתעדכן משנה לשנה על ידי משרד המשפטים וצמוד למדד.

מה זה תרגום נוטריון?

תרגום נוטריון הוא למעשה תרגום של מסמך משפטי לשפה זרה. כך למשל, מסמך הכתוב בשפה עברית שנרצה להעבירו לגוף במדינת קליפורניה – נידרש לתרגם אותו בעזרת מי שהוסמך לשמש כנוטריון.

מתי נזדקק לתרגום גליון ציונים?

בעיקר בלימודים בחו"ל, אם תבקשו לדוגמא להתקבל ללימודי תואר ראשון, כנראה שתצטרכו להציג גם את תעודת הבגרות שלכם כאשר היא מתורגמת מעברית לאנגלית

נוטריון אירנה פיין

כתובתנו : 
משרדנו ברחובות:
אחד העם 1, בניין לב רחובות משרדים 106, 122
משרדנו בתל אביב:
הנציב 39 
טלפון : 051-553340

חדש! משרד נוסף בחיפה : ההסתדרות 25 קומה שניה 
לחצו להצעת מחיר בקליק

נוטריון מחירון 2024

אימות חתימה יחיד 217 ₪
אימות חתימה 2 חותמים 303 ₪
אישור העתק צילומי של מסמך 85 ₪
אישור נכונות תרגום- עד 100 מילים 276 ₪
אישור צוואה חותם ראשון 324 ₪
אישור צוואה 2 חותמים 485 ₪
אימות הסכם ממון 491 ₪

מחירים לשכר נוטריונים

כאן תמצאו את כל תעריפי נוטריון עדכניים לפי שכר שירותי נוטריון של משרד המשפטים. לפירוט מחיר נוטריון.
הבהרה משפטית: תוכן האתר מובא למידע כללי בלבד ואינו מחייב ו/או מהווה ייעוץ משפטי הניתן ע”י עורכי דין ו/או תחליף לו. הסתמכות עליו היא באחריות המשתמש בלבד. אין בשימוש באתר ליצור יחסי עו”ד ולקוח.
תנאי שימוש | כל הזכויות שמורות 2010-2024 © mkr-law.co.il | אירנה פיין – משרד עורכי דין ונוטריון

לחצו לשיחה051-55-33-400שלחו אימיילשירות  בוואטסאפ
pencilenvelopehighlight
דילוג לתוכן